604295739ff452b779b374ddaae7b97c

 

Клиент разкри жалката истина зад „немското“ масло, което купуваме в магазина:

Истината за „немското“ масло в магазините

Много потребители се изкушават от промоциите на така нареченото „немско“ масло, което е считано за еталон за качество. Но дали наистина отговаря на очакванията ни? Един потребител във Facebook отправи сериозно предупреждение за маслото, разпространявано по родните магазини.

Съмнителен произход и съмнително качество

В своя публикация той разкрива тревожни детайли:

„Немско, ама друг път! Пакетирано и претопено от известна хасковска фирма, която сега е със столичен адрес. Това е най-големият вносител на палмови мазнини в България. Маслото има нетипичен цвят, мирис и състав, което беше доказано с лабораторен анализ. Компетентните органи са сезирани, но ще бъдат ли взети мерки този път?“

Какво всъщност купуваме?

Според този сигнал продуктът далеч не отговаря на стандартите за истинско „немско“ масло. Това повдига важни въпроси за качеството на храните в търговската мрежа и достоверността на етикетите, които обещават премиум качество.

Нелоялни практики и санкции

Припомняме, че през 2021 г. Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) наложи глоба от 1 694 560 лв. на „Милки Груп Био“ ЕАД за нелоялна конкуренция.

Фирмата, заедно с „Ростар БГ“ ООД, разпространява на българския пазар германско краве масло с марка за качество Deutche Markenbutter. Разследването установи, че през 2021 г. дружеството закупува масло на блокове и го пакетира самостоятелно, обозначавайки го като Deutche Markenbutter, Mildgesauerte Butter, 250 гр., но всъщност опакованият продукт е различен.

Как се осъществява манипулацията?

Закупеното масло е на по-ниска цена, в сравнение с автентичния продукт в оригиналните 250-грамови опаковки. Освен това, „Милки Груп Био“ ЕАД самостоятелно изработва опаковките, които обикновено трябва да бъдат осигурени от производителя срещу заплащане.

Така, разпространявайки различен продукт под утвърденото наименование и спестявайки разходи за опаковки и производство, фирмата печели нелоялно конкурентно предимство. Това ощетява както потребителите, така и останалите конкуренти, които спазват законовите норми.

От КЗК посочват, че този модел на работа дава на „Милки Груп Био“ икономическа изгода за сметка на пазарните правила и доверието на клиентите.

немско масло

 

немско масло опаковка

 

некачествено масло

 

Каква е вашата реакция за статията?

Доволен
5
Щастлив
1
Харесва ми
2
Не съм сигурен
1
Не ми харесва
3

Може би ще имате интерес и към тази статия :

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *