Клиент на сладкарница „Неделя“ остана изненадан от неочаквана такса – историята му взриви мрежата

Мъж, който си е купил торта от сладкарница „Неделя“ в София, беше неприятно изненадан, когато при взимането ѝ от обекта на веригата в ж.к. Надежда – намиращ се в магазина на „Била“ на бул. „Бели Дунав“ – му поискали допълнителна такса от 15 лева за нарязване на десерта.
Той сподели възмущението си в социалните мрежи, определяйки тази практика като абсурдна и обидна.
Ето какво пише клиентът онлайн:
„Поръчах торта от вас, платих я. Отивам да я получа от обекта ви в ж.к. Надежда (в Била на Бели Дунав) и ми заявяват, че трябва да платя 15 лв. такса “нож”.
Това е абсолютно неприемливо. Подобна практика е абсурдна и обидна за клиента. Платил съм за тортата, не съм длъжен да доплащам за елементарно сервиране.
Ще публикувам този случай в социалните мрежи, за да информирам и други хора. Клиентите не са длъжни да търпят подобно отношение.
– Вашите заплати се плащат от нас — клиентите. Уважавайте ни.“ добавя той.
В по-голямата част от българските сладкарници такъв тип допълнителни такси за обслужване не са обичайна практика, което провокира и сериозно обсъждане сред потребителите в интернет.
Този случай е пример как една неочаквана такса може да предизвика обществен отзвук и бързо да се разпространи онлайн.
Накратко, подобни ситуации често стават повод за разгорещени разговори относно стандартите в обслужването.
