1747829618 clipboard01.webp

Мъж, който си е купил торта от сладкарница „Неделя“ в София, беше неприятно изненадан, когато при взимането ѝ от обекта на веригата в ж.к. Надежда – намиращ се в магазина на „Била“ на бул. „Бели Дунав“ – му поискали допълнителна такса от 15 лева за нарязване на десерта.

Той сподели възмущението си в социалните мрежи, определяйки тази практика като абсурдна и обидна.

Ето какво пише клиентът онлайн:

Поръчах торта от вас, платих я. Отивам да я получа от обекта ви в ж.к. Надежда (в Била на Бели Дунав) и ми заявяват, че трябва да платя 15 лв. такса “нож”.

Това е абсолютно неприемливо. Подобна практика е абсурдна и обидна за клиента. Платил съм за тортата, не съм длъжен да доплащам за елементарно сервиране.

Ще публикувам този случай в социалните мрежи, за да информирам и други хора. Клиентите не са длъжни да търпят подобно отношение.

– Вашите заплати се плащат от нас — клиентите. Уважавайте ни.“ добавя той.

В по-голямата част от българските сладкарници такъв тип допълнителни такси за обслужване не са обичайна практика, което провокира и сериозно обсъждане сред потребителите в интернет.

Този случай е пример как една неочаквана такса може да предизвика обществен отзвук и бързо да се разпространи онлайн.

Накратко, подобни ситуации често стават повод за разгорещени разговори относно стандартите в обслужването.

Каква е вашата реакция за статията?

Доволен
0
Щастлив
0
Харесва ми
0
Не съм сигурен
0
Не ми харесва
0

Може би ще имате интерес и към тази статия :

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *