Клиент на сладкарница „Неделя“ остана изненадан от неочаквана такса – историята му взриви мрежата

Мъж, който купил торта от сладкарница „Неделя“ в София, попаднал на неочаквана ситуация – при получаването му поискали допълнителна такса от 15 лева за нарязване на тортата. Това се случило във филиала на веригата, разположен в ж.к. Надежда, в магазина на „Била“ на бул. „Бели Дунав“.
Недоволството си клиентът споделя в социалните мрежи, като тази такса според него е абсурдна и унизителна.
В интернет той разказва следното:
„Поръчах торта от вас, платих я. Отивам да я получа от обекта ви в ж.к. Надежда (в Била на Бели Дунав) и ми заявяват, че трябва да платя 15 лв. такса “нож”.
Това е абсолютно неприемливо. Подобна практика е абсурдна и обидна за клиента. Платил съм за тортата, не съм длъжен да доплащам за елементарно сервиране.
Ще публикувам този случай в социалните мрежи, за да информирам и други хора. Клиентите не са длъжни да търпят подобно отношение.
„Вашите заплати се плащат от нас — клиентите. Уважавайте ни.“ казва човекът.
Подобни такси за обслужване са по-скоро изключение и не се възприемат като стандартна практика в повечето сладкарници у нас, което породи оживени дискусии сред потребителите онлайн.
Примерът ясно показва как една допълнителна такса може да предизвика недоволство и да стане широко обсъждана тема в интернет пространството.
Дори на пръв поглед дребни подробности в обслужването могат да окажат сериозно влияние върху имиджа на даден бизнес и отношението на клиентите към него.
Това е още един случай, при който комуникацията с клиентите и детайлите в услугата могат да имат дълготраен ефект върху репутацията на фирмата.
