1747829618 clipboard01.webp

Мъж, който купил торта от сладкарница „Неделя“ в София, попаднал на неочаквана ситуация – при получаването му поискали допълнителна такса от 15 лева за нарязване на тортата. Това се случило във филиала на веригата, разположен в ж.к. Надежда, в магазина на „Била“ на бул. „Бели Дунав“.

Недоволството си клиентът споделя в социалните мрежи, като тази такса според него е абсурдна и унизителна.

В интернет той разказва следното:

Поръчах торта от вас, платих я. Отивам да я получа от обекта ви в ж.к. Надежда (в Била на Бели Дунав) и ми заявяват, че трябва да платя 15 лв. такса “нож”.

Това е абсолютно неприемливо. Подобна практика е абсурдна и обидна за клиента. Платил съм за тортата, не съм длъжен да доплащам за елементарно сервиране.

Ще публикувам този случай в социалните мрежи, за да информирам и други хора. Клиентите не са длъжни да търпят подобно отношение.

„Вашите заплати се плащат от нас — клиентите. Уважавайте ни.“ казва човекът.

Подобни такси за обслужване са по-скоро изключение и не се възприемат като стандартна практика в повечето сладкарници у нас, което породи оживени дискусии сред потребителите онлайн.

Примерът ясно показва как една допълнителна такса може да предизвика недоволство и да стане широко обсъждана тема в интернет пространството.

Дори на пръв поглед дребни подробности в обслужването могат да окажат сериозно влияние върху имиджа на даден бизнес и отношението на клиентите към него.

Това е още един случай, при който комуникацията с клиентите и детайлите в услугата могат да имат дълготраен ефект върху репутацията на фирмата.

Каква е вашата реакция за статията?

Доволен
0
Щастлив
0
Харесва ми
0
Не съм сигурен
0
Не ми харесва
0

Може би ще имате интерес и към тази статия :

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *