разкри жалката истина зад „немското масло което купуваме в

Клиент се вгледа в дребния шрифт на „немското масло и

Промоционалните оферти в магазините за немско масло често ни изкушават, тъй като продуктът се слави с високо качество. Но дали наистина получаваме това, което очакваме, и какъв е произходът му? Наскоро във Фейсбук един потребител сподели предупреждение за масло със съмнителни характеристики, което се продава в България.

Публикацията гласи:

„Немско, ама друг път! Пакетирано и претопено от известната хасковска компания, която вече е с адрес в столицата! Това е най-големият вносител на палмови мазнини у нас. Продуктът има нетипичен цвят, мирис и състав, доказани от лабораторен анализ. Съответните институции вече са уведомени. Надявам се, че този път ще предприемат действия след многократните злоупотреби!“.

1743764677 218 Клиент се вгледа в дребния шрифт на „немското масло и

Напомняме, че през 2021 г. „Милки Груп Био“ ЕАД получи глоба от Комисията за защита на конкуренцията в размер на 1 694 560 лева по чл. 29 от ЗЗК поради нелоялна конкуренция.

Жалбата бе подадена от „Ростар БГ“ ООД и „Милки Груп Био“ ЕАД, които са сред основните дистрибутори на немското краве масло Deutche Markenbutter на българския пазар.

1743764677 31 Клиент се вгледа в дребния шрифт на „немското масло и

Според проведени изследвания, през 2021 г. фирмата е закупила краве масло на блок и след това го е пакетирала в опаковки, обозначени като Deutche Markenbutter, Mildgesauerte Butter, по 250 г (Дойче Маркенбутер, леко подкиселено), въпреки че продуктът не е идентичен с оригинала.

Освен това, фирмата е купувала маслото на цени, значително по-ниски от оригиналните 250-грамови опаковки. „Милки Груп Био“ ЕАД сама произвежда и опаковките, използвани за този продукт, като се позиционира като официален дистрибутор – роля, която обичайно се предоставя от производителя срещу заплащане.

1743764677 709 Клиент се вгледа в дребния шрифт на „немското масло и

Чрез самостоятелното пакетиране на краве масло под марката Deutche Markenbutter, леко подкиселено, и продажбата му в собствени опаковки и на по-ниска цена, „Милки Груп Био“ ЕАД получава предимство пред „Ростар БГ“ ООД и други конкуренти на пазара, които спазват установените правила, посочват от Комисията за защита на конкуренцията.

С тази практика компанията намалява своите разходи и укрепва позицията си на пазара по начин, който се счита за нелоялен, тъй като ѝ носи икономически изгоди и улеснява търговската дейност по недопустим начин.

 

Може да се каже, че случаят подчертава нуждата от по-строг контрол и прозрачност при етикетирането и разпространението на хранителни продукти. Това остава актуална тема за всички потребители, които държат на качеството.

Каква е вашата реакция за статията?

Доволен
1
Щастлив
0
Харесва ми
3
Не съм сигурен
0
Не ми харесва
0

Може би ще имате интерес и към тази статия :

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *